.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتقاي شناي بانوان در الويت فعاليت هيات شنا

سرپرست هيات شناي مازندران: تيم شناي بانوان بابل به مقام قهرماني مسابقات شناي قهرماني مازندران دست يافت.
به گزارش روابط عمومي شنا و شيرجه و واترژلوي مازندران احمد سعادتمند با بيان اينكه مسابقات قهرماني شناي استان بخش بانوان به منظور آمادگي بانوان شناگران برگزار شد گفت : اين مسابقات با حضور 7 تيم ساري ، بابل ، قائمشهر ، جويبار ، آمل ، نوشهر و نكا در رده هاي سني 8 تا 10 سال و 11 تا 12 سال در استخر تربيت بدني شهرستان نكا برگزار شد.
سعادتمند تصريح كرد: تيم هاي بابل ، ساري و جويبار به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
وي با بيان اينكه زهرا بهاري از ساري در بخش 50 متر آزاد رده سني 8 تا 10 سال به مقام اول دست يافتهستي ترابي از جويبار مقام دوم و مهديس نوروز نژاد از بابل به مقام سوم دست يافتند.
سعادتمند از برگزاري مسابقات در 50 متر غورباقه خبر داد و گفت : زهرا احد زاده از جويبار ، مهديس نوروزنژاد از بابل ، مهسا رمضاني از بابل به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
سرپرست هيات شنا ، شيرجه و واترپلو استان با بيان اينكه در 50 متر پروانه هستي ترابي از جويبار ، زهرا بهاري از ساري و پانيذ جعفريان از بابل به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند اظهار داشت : در 50 متر كرال پشت زهرا احد زاده از جويبار سيده فاطمه سياوشيان از ساري و فاطمه زهرا محمد زاده از بابل مقام هاي اول تا سوم را از آن خود ساختند .
سعادتمند خاطر نشان كرد: ورزش شنا یكی از محبوب ترین ورزشها در بین اقشار مختلف مردم است.
وي افزود: فردی كه شنا می كند، نه تنها از این طریق احساس راحتی و نشاط می كند بلكه در اثر شنا كردن قابلیتهای جسمانی خود را از قبیل استقامت دستگاه گردش خون و تنفس، قدرت، سرعت و انعطاف پذیری مفاصل شانه و مچ پا افزایش می دهد.
وي گفت: در بخش 4 در 25 مختلط انفرادي هستي ترابي از جويبار مقام اول ، زهرا بهاري از ساري مقام دوم و فاطمه محمد زاده از بابل مقام سوم را از آن خود ساخت.
سعادتمند بيان داشت : در رده هاي سني 11 تا 12 سال 50 متر آزاد غزل بسطاني از ساري مقام اول ، زهرا روشن از ساري مقام دوم و فاطمه مهدي زاده از بابل مقام سوم را كسب كردند.
وي همچنين گفت : در 50 متر غورباقه كيانا اسماعيلي از ساري ، نرجس نبي زاده از جويبار و نيوشا سليماني از بابل مقام هاي اول تا سوم را از آن خود ساختند.
سعادتمند ادامه داد : در 50 متر پروانه ، زهرا روشن از ساري مقام اول ،پرند سجودي از بابل مقام دوم و مهلا طبري از ساري مقام سوم اين مسابقات را كسب كردند.
وي با عنوان به اينكه در 50 متر كرال پشت نيوشا سليماني از بابل ، فاطمه مهدي زاده از بابل و غزل بسطاني از ساري به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را از آن خود ساختند بيان داشت : در برگزاري مسابقات 4 در 25 مختلط انفرادي ، فاطمه مهدي زاده از بابل ، زهرا روشن از ساري ، و نرجس رستميان از قائم شهر مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی طبری ولی مهلا طبری 3 اسفند 1390
چرافرزندم مقام دومی رابدست اورده بودحکم قهرمانی انرالاک گرفتن سومی نوشتنددرضمن اگرمقام سومی راباخودبه مسابقات کشوری درشیرازمیبرید چراایشان رانمیبرید.درصورتیکه اول بهش اعلام کردنداماده باش14اسفندبایدبه شیراز بروی حالاتماس گرفتند گفتند نه شمارانمیبریم شخص دیگری راانتخاب کردیم.درصورتیکه درمسابقات این شخص ازدختر من عقب افتاده بود.لطفابرسی فرمایید.باتشکر طبری09122818416

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.702 seconds.